Η κεντρική σκηνή του Ιαπωνικού Φεστιβάλ 2024
Σε αυτή τη σελίδα, θα δείτε τις παρουσιάσεις στην κεντρική σκηνή του Ιαπωνικού Φεστιβάλ
Τους ευχαριστούμε πολύ, για την εμπιστοσύνη και τη σημαντική υποστήριξη.
Ο Sensei Χρήστος Κουτελιέρης RokuDan 6th Dan Aikikai. Ξεκίνησε το Αϊκίντο το 1995 στο Fukushinkan Dojo στην Αθήνα. Η εκπαίδευση του στο Αϊκίντο 30 χρόνια τώρα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, κυρίως στην Ιαπωνία, δείχνουν την αφοσίωση, την αποφασιστικότητα και την αγάπη του για την ανάπτυξη και την διάσωση της τέχνης του Αϊκίντο!
Η Οργάνωση Hellenic Inochikan Aikikai δημιουργήθηκε από τον Sensei Κουτελιέρη το 2005 και συμμετέχει με τους μαθητές της σε συνέδρια και εκδηλώσεις Αϊκίντο στο εξωτερικό και στην Ελλάδα!
![aikido koytelierhs](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/aikido-koytelierhs.jpg.webp)
![aikido agrios](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/aikido-agrios.jpg.webp)
Ο Παναγιώτης Άγριος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Από μικρή ηλικία ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τον αθλητισμό κάνοντας πυγμαχία, ενώ η πρώτη του επαφή με το χώρο των πολεμικών τεχνών ήταν με το judo σε ηλικία 17 ετών. Αθλητής του Πανελληνίου Γυμναστικού Συλλόγου, μαθήτευσε κοντά στον Αθανάσιο Καπαρό.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην συντήρηση αρχαιοτήτων και την ολοκλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων άρχισε την ενασχόληση του με την τέχνη του Aikido.
Η διαφορετικότητα του Αikido σε σχέση με ό,τι μέχρι τότε είχε κάνει, τον παρακίνησε στο να ασκείται εντατικά σε αυτό. Λίγο πριν γίνει κάτοχος της μαύρης ζώνης πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στην Ιαπωνία όπου και παρέμεινε εσώκλειστος μαθητής του Kazuo Igarashi Sensei.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα είχε ήδη καταλάβει το πόσο καθοριστικό ήταν για αυτόν το ταξίδι και έτσι αποφάσισε ότι πλέον θα ακολουθούσε επαγγελματικά το Aikido.
Παράλληλα ξεκίνησε να μαθαίνει την ιαπωνική γλώσσα προκειμένου να έρθει πιο κοντά στην ιαπωνική κουλτούρα και τον επόμενο χρόνο επισκέφηκε ξανά την Ιαπωνία. Γνωρίζοντας καλύτερα τον ιαπωνικό πολιτισμό επικέντρωσε τις προσπάθειες του να έρθει σε επαφή και εν τέλει να γίνει μαθητής της παλαιότερης σχολής ιαπωνικής ξιφασκίας το Katori shinto ryu .
Τελικά, έπειτα από προσπάθειες χρονών καταφέρνει να αρχίσει την μαθητεία του κάτω από την επίβλεψη του Erik Louw Menkyo katori, Holland shidosha του οποίου η σχολή συνδέεται απευθείας με τον Otake Risuke sensei, μοναδικό εκπρόσωπο της τέχνης σήμερα.
Τον Οκτώβριο του 2014 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, παρουσία του Nobutoshi Otake sensei, ο Παναγιώτης Άγριος παίρνει τον παραδοσιακό όρκο αίματος keppan και επίσημα πλέον ανήκει στη οικογένεια του Katori shinto ryu.
Έκτοτε και μέχρι σήμερα ασχολείται με το Αikido παρακολουθώντας σεμινάρια από δασκάλους του εξωτερικού, διδάσκοντας στη σχολή του Aikido Bushido Center.
Κατέχει το βαθμό του 5ου Dan στο Aikido, του 1ου Dan στο Judo και του 1ου Dan jiu jitsu. Είναι πιστοποιημένος προπονητής του Jiu Jitsu από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και επίσης πιστοποιημένος εκπαιδευτής Aikido (Shidoin).
Διαθέτει επίσης τον βαθμό του Master Usui Reiki και είναι εκπαιδευτής του εθελοντικού προγράμματος εκμάθησης Aikido του ΚΕ.Θ.Ε.Α στις γυναικείες φυλακές της Θήβας.
Οργανωτική & Διοικητική Εμπειρία
- ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΩΣΗ ΤΟΥ KATORI SHINTO RYU “SHIDOSHA” ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ SHINBUKAN DOJO ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ
- ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ UNITED AIKIDO DOJOS ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ (Αναγνωρισμένος οργανισμός από το Aikikai foundation Japan )
- ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ HELLENIC AIKIDO PARTNERSHIP ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ AIKIDO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2008
- ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ AIKIDO WORLD ALLIANCE ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 2013-2015.
AKBAN Ninjutsu Itten Dojo – όλη μας η ιστορία και όλη μας η φιλοσοφία βρίσκονται μέσα σε αυτές τις τέσσερις λέξεις. AKBAN θα πει στεκόμαστε με το ένα πόδι στην παράδοση και τιμούμε τους δασκάλους μας, ενώ με το άλλο πόδι στεκόμαστε στο σήμερα, εξετάζουμε κριτικά την τέχνη μας, τη φέρνουμε στα μέτρα του εδώ και του τώρα.
Ninjutsu θα πει το σώμα και το πνεύμα γίνονται ένα – μέσα από εντατική εκπαίδευση του ενός, απελευθερώνουμε το άλλο και αντίστροφα, εκπληρώνοντας έτσι τον αυθεντικό προορισμό μας: να γίνουμε ένα ζωντανό, ενιαίο και λειτουργικό ον μέσα σε ένα ζωντανό, ενιαίο και λειτουργικό σύμπαν – όχι ένα εξειδικευμένο γρανάζι με μία και μόνη λειτουργία, μέσα σε μια άψυχη μηχανή.
![akban 2](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/akban-2.jpg.webp)
Itten είναι η ολότητα του έναστρου ουρανού, και κατ’ επέκταση η δύναμη και η ασφάλεια που πηγάζει από την ομάδα, από τη συντροφικότητα και την ενσυναίσθηση, και τελικά από την αποδοχή τόσο του εαυτό μας, όσο και της διαφορετικότητας του άλλου. Η πόρτα μας είναι ανοιχτή για όλους/ες/α με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και καλοπροαίρετη επιθυμία για γνώση. Dojo θα πει τόπος προπόνησης της μαχητικής δεξιότητας, προετοιμασία για τις δοκιμασίες της πραγματικής ζωής. Θα πει τόπος εκπόνησης μεταμορφώσεων και αλλαγών στο σχήμα τόσο του σώματός όσο και του χαρακτήρα. Θα πει τόπος συμπόνοιας, εκεί που κατανοούμε βιωματικά την ευθραυστότητα της ύπαρξης, τη δύναμη που πηγάζει από αυτή, και την κοινή μας μοίρα ως μέλη του ανθρώπινου είδους. Εδώ ιδρώνουμε, γελάμε, κλαίμε, και καμιά φορά ματώνουμε – αλλά όχι μάταια.
Άρης Πήτας
Head Instructor
AKBAN Ninjutsu Itten Dojo
τ: +30 6972269203
w: www.akban.ninja
e: ittendojo@gmail.com
δ: Αντιλόχου 5, Κεραμεικός
![ΑΚΒΑΝ 3](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/ΑΚΒΑΝ-3.jpg.webp)
Το Akban Dojo Athens βρίσκεται στη Νεάπολη Εξαρχείων. Η εξάσκηση γίνεται με παραδοσιακό τρόπο από πλευράς τεχνικής και διδασκαλίας. Ακολουθεί τις ίδιες αρχές και μεθοδολογία εκμάθησης με τη μεγάλη ακαδημία AKBAN. Στο Akban Dojo Athens διδάσκεται ninjutsu βασισμένο στο Bujinkan Ninjutsu και jinenkan ninjutsu υπό την καθοδήγηση του Sensei Yossi Sheriff. Υπάρχουν τμήματα ενηλίκων και ανηλίκων. Η καλλιέργεια της αυτοπειθαρχίας καθώς και ο σεβασμός για τον συνασκούμενο και όχι μόνο, αποτελούν βασικές προτεραιότητες της εκπαίδευσης στο AKBAN Dojo Athens. Στόχος της εκπαίδευσης των παιδιών είναι φυσικά η γνώση της βασικής κινησιολογίας του ninjutsu αλλά κυρίως η σωστή διαχείριση έκκρυθμων καταστάσεων εντός σχολικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Το dojo βρίσκεται στην οδό Δαφνομήλη 5 και Αγίου Ισιδώρου, πίσω από τον Άγιο Νικόλαο της οδού Ασκληπιού.
Η ομάδα Astrum είναι μια ερασιτεχνική ομάδα χορού που έχει βάση της την κορεατική και ιαπωνική σκηνή.
Η αγάπη των μελών για την ιαπωνική κουλτούρα και με αφορμή το φεστιβάλ αυτό, οδήγησε την ομάδα μας στην δημιουργία του performance που θα παρακολουθήσετε.
Και τα δύο τραγούδια είναι επιλεγμένα από την Ιαπωνική ποπ σκηνή. Η ομάδα με την παρουσίασή της θέλει να σας κάνει να περάσατε καλά και, αν θέλετε, να ακούσετε λίγη περισσότερη jpop!
![ΑΤΡΙΟΥΜ](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/ΑΤΡΙΟΥΜ.jpg.webp)
![taiko2_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/taiko2_350.png.webp)
Οι ATENE DAIKO – ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ είναι το πρώτο συγκρότημα Ιαπωνικών κρουστών Taiko στην Ελλάδα.
Το συγκρότημα ιδρύθηκε τον Μάїο του 2013 μετά το 1ο σεμινάριο στην Αθήνα της Liz Walters, μαθήτριας του παγκοσμίως γνωστού Masaaki Kurumaya. H Liz εισήγαγε το συγκρότημα στο στυλ Hokuriku, από την ομώνυμη περιοχή της Ιαπωνίας, εκτελεστικό στυλ που διακρίνεται για την καθαρή του φόρμα.
Για τους Atene Daiko, το Taiko-do είναι πολλά παραπάνω από μουσική: μονοπάτι αυτογνωσίας και σύνδεσης με τον εαυτό και με τον κόσμο. Όραμά τους είναι η διάδοση της δύναμης, της χαράς και της κατανυκτικής έντασης του Taiko καθώς και η χρήση του ως μέσο επικοινωνίας και εμψύχωσης της κοινότητας.
Οι Atene Daiko έχουν παίξει σε πολλά καλλιτεχνικά δρώμενα, παραστάσεις και φεστιβάλ όπως το 4ο ΕυΖην Φεστιβάλ στην Τεχνόπολη Αθηνών, το 3ο Διεθνές Φολκορικό Φεστιβάλ Ιωαννίνων, το RUN Thessaloniki IV, το International Food Festival-LAASA (2015-2016-2017), την Εθνική Γιορτή της Ιαπωνίας (2018) κ.ά.
Επίσης με την παρουσία τους τα έτη 2015, 2016 και 2017, έχουν εμψυχώσει τους δεκάδες χιλιάδες δρομείς από όλο τον κόσμο που τρέξανε στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Τον Φεβρουάριο 2018 συμμετείχαν στο 3ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Taiko στο Αμβούργο, όπου παρουσίασαν ένα δείγμα της δουλειάς τους με μεγάλη επιτυχία.
Tα μέλη του συγκροτήματος είναι οι:
Νίκος Σουλιώτης (Καλλιτεχνικός Υπεύθυνος),
Αλέξανδρος Γκίρης,
Μαρία Ανδρεουλάκη,
Χριστίνα Αντωνιάδου και
Γεράσιμος Δημοβασίλης.
To συγκρότημα ενίοτε συνοδεύει ο ήχος του ιαπωνικού παραδοσιακού φλάουτου shakuhachi, από τον Γεράσιμο Δημοβασίλη.
Παράλληλα με το γκρουπ, ο Νίκος Σουλιώτης διευθύνει την Atene Daiko Σχολή.
Για περισσότερα:
https://www.facebook.com/atenadaiko/
L J English is a versatile and passionate singer with a deep love for Japanese music. He has become known for his powerful and emotive performances of Showa era songs, capturing the spirit and essence of this much loved period.
In recent years, L J has gained a loyal following with his unique style and interpretation, and has toured across the world, captivating audiences with his performances at festivals, in stage shows and on television.
When L J isn’t singing, he devotes his time to learning the Japanese language and exploring the culture. He is an active member of the Japan Society Northwest and Japan Society London, where he engages with and learns more about Japanese culture.
L J’s love of Japanese music extends beyond his performances, as he seeks to use his talent to inspire and connect with others. He often performs at charity events, using music to give back to the community and make a positive impact.
L J began learning Japanese in 2019 as a personal challenge. Ever since then the language and the music have become a whole new way of life for him, with new discoveries every day and new things to learn and appreciate. “At my age, it is nice to still find exciting and fulfilling opportunities waiting around every corner” says L J.
He is determined to continue developing his skills and sharing his love of Japanese music with the world.
![LJ_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/LJ_350.png.webp)
![CHANBARA](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/CHANBARA.jpg.webp)
Τι είναι το Sports Chanbara -ή Spochan!
Το Sports Chanbara, ή, όπως το λένε οι φίλοι του, Spochan, είναι ένα Ιαπωνικής προέλευσης άθλημα και πολεμική τέχνη, που παίζεται με ελαφρά, αφρώδη (air-soft) σπαθιά και δόρατα.
Προσφέρει χαρούμενη, αλλά και πειθαρχημένη σωματική και πνευματική άσκηση, από παιδιά 5 ετών έως και μεγάλους οποιας ηλικίας και φυσικής κατάστασης και ενδείκνυται πολύ για ΑΜΕΑ και άτομα με ανάγκη σταδιακής έναρξης μια αθλητικής δραστηριότητας (ΔΕΠΥ, αυτοάνοσα κλπ)
Το Ίδρυσε το 1971, ο Tetsundo Tanabe, ο ιδρυτής και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Sports Chanbara, της I.S.C.A.
Στην Ελλάδα, εκπροσωπείται επίσημα από την Greek Sports Chanbara Association, από τον Ιανουάριο του 2020 έχοντας υπό την αιγίδα της 5 ομάδες και μέσω αυτής η Ελλάδα συμμετέχει από το 2019 ως Εθνική Ομάδα σε Παγκόσμια, Πανευρωπαϊκά και Βαλκανικά Πρωταθλήματα, με σημαντικές διακρίσεις!
Πληροφορίες:
6943974037
GrSCA
Οδός Αγίων Ασωμάτων 6, Θησείο 10553
GreekSportsChanbaraAssociation@gmail.com
www.sportschanbara.gr
FUDOKAN -SHOTOKAN KARATE-DO
Μία πρώιμη μορφή του Καράτε ανάγεται στα νησιά Ryu Kyu- Okinawa-. H γεωγραφική θέση των νησιών, ανάμεσα στην Κίνα και την Ιαπωνία, τα υπέβαλε σε επηρεασμούς, όσον αφορά στην αρχική διαμόρφωση της τεχνοτροπίας προερχομένους από την Κινεζική ενδοχώρα.
Την τελική του μορφή το Karate-do -δρόμος του Καράτε- ως τέχνης αυτοάμυνας και παράλληλα ως μέθοδος αυτοβελτίωσης την πήρε όταν ο δάσκαλος- sensei- Gichin Funakoshi το δίδαξε στην μητροπολιτική Ιαπωνία -την δεκαετία του 1920-.
Μετά από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο το Karate-do ειδικά δε το στυλ Shotokan, που ήταν η μέθοδος διδασκαλίας του Funakoshi Sensei διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο.
![FUDOKAN 2](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/FUDOKAN-2.jpg.webp)
Στα χρόνια που ακολουθήσαν το Karate Οργανώθηκε και στο επίπεδο του αθλητικού ανταγωνισμού. Η δημοτικότητα της αθλητικής του εκδοχής το φέρνει να διεκδικεί την ολυμπιακή του αναγνώριση .
Το στυλ Fudokan -Shotokan είναι μια επιστημονική εκδοχή όσο αφορά στην κινησιολογία του αρχικού Shotokan karate του Funakoshi sensei . Μορφοποιήθηκε το 1980 από τον Higashigiama sensei -Dr Ilija Jorga-, καθηγητή της τραυματολογίας στο Πανεπιστήμιο του Βελιγραδιού και υψηλόβαθμο Karateka.
Η ομάδα της Ελληνικής οργάνωσης Fudokan καράτε, που θα παρουσίαση την Τέχνη μας στην εκδήλωση προετοιμάσθηκε από τον δασκάλο Σ. Μαστραππά 8 dan, και τους βοηθούς του Διονύση Τσάση 4 dan και Νεκτάριο Καλύβα 3 dan . Η δε ομάδα του Ryu kyu kobujutsu ( οκιναβέζικων όπλων) από τον δάσκαλο Νίκο Τσουπάκη.
![FULL HOUSE](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/FULL-HOUSE.jpg.webp)
Βιογραφικό:Το FULL HOUSE TEAM είναι μια ομάδα που αποτελείται από performers και καλλιτέχνες διαφόρων ειδών που ιδρύθηκε το 2019. Η βασική ενασχόληση της ομάδας έχει να κάνει κυρίως με χορό όπως commercial, kpop, aerials κλπ, όπως επίσης και cosplay shows,fire shows και άλλα. Επομένως η ομάδα έχει εμπειρία σε αρκετές μουσικές σκηνές και έχει λάβει μέρος σε ποικίλα φεστιβάλ ενώ έχει κάνει εμφανίσεις στον τύπο και την τηλεόραση. Τέλος, σκοπός της ομάδας είναι η επιμέλεια δράσεων με κοινωνικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
Τι θα παρουσιάσουμε:Σε συνεργασία με το Japan festival το Full House Team θα παρουσιάσει ένα δεκάλεπτο χορευτικό σόου με αγαπημένα ιαπωνικά κομμάτια από συγκροτήματα, anime κλπ.
Οι Incirrina είναι ένα dark electronic/minimal synth duo αποτελούμενο από τους Γιώργο Κατσάνο και Ειρήνη Τηνιακού. Η μουσική τους χαρακτηρίζεται από την χρήση ηλεκτρονικών ήχων από αναλογικά κυρίως synthesizers και σκοτεινές μελωδίες σε συνδυασμό με έντονα ρυθμικά στοιχεία. Έχουν εμφανιστεί σε συναυλίες και φεστιβάλ στην Ελλάδα, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Κροατία, την Ουγγαρία .Έχουν κυκλοφορήσει το maxi single “Devastations/R.Daneel” μαζί με τους The Man & His Failures (Smash Records, 2021),τα LP“8.15” – βασισμένο σε ποίηση του William Blake (Geheimnis Records, 2019) και “Lip Led Scream”(Cold Transmission ,2022) όπου τα κύρια θέματα των τραγουδιών ,σε στίχους του Κωνσταντίνου Λόντου, είναι η βιοπολιτική, η κοινωνική βία, η απομόνωση αλλά και η πίστη στην αλληλεγγύη και τη σκέψη που στέκεται κριτικά απέναντι στον μηδενισμό, τον φόβο και την κοινωνική χειραγώγηση.
![INCIRINA](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/INCIRINA.jpg.webp)
Σε αυτή την συναυλία οι Incirrina θα παίξουν κυρίως κομμάτια από το πρώτο τους album που έχει τίτλο “8.15” και είναι αφιερωμένο στην μνήμη των θυμάτων της ατομικής βόμβας που έπεσε στη Χιροσίμα στις 8.15 το πρωί της 6ης Αυγούστου 1945. Ο Γιώργος Κατσάνος , έχοντας ζήσει τα πρώτα χρόνια της ζωής του στην Ιαπωνία, έχει επηρεαστεί βαθειά από την κουλτούρα της χώρας στον τρόπο σκέψης και στην μουσική του, και έχει έντονες μνήμες από τα αντιπολεμικά αισθήματα που καλλιεργούσαν οι δάσκαλοι/ες στο ιαπωνικό σχολείο και από την εντύπωση που του έκανε σαν παιδί η επίσκεψη στο Πάρκο Ειρήνης της Χιροσίμα.
Links:
https://www.instagram.com/incirrina_band/?hl=el
https://www.facebook.com/Incirrinaband
https://www.youtube.com/@incirrina_band
www.incirrina.gr
https://incirrina.bandcamp.com/
![TIGERS](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/TIGERS.jpg.webp)
Το ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο με την επωνυμία ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, μία από τις μεγαλύτερες σχολές αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Είναι αναγνωρισμένο από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (ΓΓΑ) και έχει έδρα στο Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Λειτουργεί σε μια έκταση 900τμ, με 2 σάλες εκγύμνασης 200τμ και 180τμ αντίστοιχα καλυμμένες με στρώματα (τατάμι).
Δύο μικρότερες αίθουσες με ξύλινο πάτωμα για γυμναστική για γυναίκες και άντρες. Αποδυτήρια Ανδρών- Γυναικών, χώρους γραμματείας, επισκεπτών, τουαλέτες, ακάλυπτο χώρο (αυλή) 300τμ.
Το τμήμα Judo, με επικεφαλής εκπαιδεύτρια την Ολυμπιονίκη Καραγιαννοπούλου Μαρία, από την πρώτη κιόλας χρονιά λειτουργίας του έχει κατακτήσει Πανελλήνια και Διασυλλογικά μετάλλια καθώς και θέσεις στην εθνική ομάδα με εκπροσώπηση και διακρίσεις και σε Διεθνείς Αγώνες. Σταθερά σε κάθε αγώνα που παίρνουν μέρος οι αθλητές μας των παιδικών τμημάτων αλλά και ανδρών – γυναικών – εφήβων βρίσκονται ανάμεσα στις πρώτες 3 θέσεις στην κατηγορία τους.
Σκοπός της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ είναι η ανάπτυξη και διάδοση των αθλημάτων που καλλιεργεί χρησιμοποιώντας σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και μέσα, καθώς και έμπειρους προπονητές, ενώ η εκγύμναση των μελών του γίνεται οργανωμένα σε τμήματα υποδομής, τα οποία λειτουργούν σε επίπεδα:
• JUDO (παιδικό, εφηβικό, ενηλίκων)
• AIKIDO (παιδικό, εφηβικό, ενηλίκων
• Γυμναστική για γυναίκες και άντρες.
• Cheerleading
• Γυμναστική για όλους
• Γυμναστράδα
• Capoeira
Περισσσοτερά πληροφορίες σχετικά με εμάς στο site : https://tigersacademy.gr/
Το katori Shinto ryu είναι μια καθαρά πολεμική τέχνη 600 χρόνων.
Στην σημερινή εποχή (Απρίλιος του 1960) χαρακτηρίστηκε ως πολιτιστική κληρονομιά της ιαπωνίας της επαρχίας Chiba.
Είναι η μοναδική τέχνη στην Ιαπωνία η οποία έχει λάβει αυτόν τον τίτλο.
Οι δάσκαλοι και οι μαθητές του katori shinto ryu είναι γνωστό ότι θεωρούνται και θεματοφύλακες της παράδοσης..
Χαρακτηριστικό της τέχνης είναι το keppan (ο όρκος αίματος) το οποιο είναι απαραίτητο ώστε να μπορέσει κάποιος να ακολουθήσει την τέχνη .
![katori_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/katori_350-1.png.webp)
Σε αντιδιαστολή με τις σύγχρονες τέχνες όπως το kendo, το iaido και το judo παρέχει μια γενική εκπαίδευση πάνω σε όλα τα στυλ μάχης και γι’ αυτό ονομάζεται και bugei juhappan (18 κατηγορίες πολεμικών τεχνών) ή αλλιώς πλήρης μελέτη των πολεμικών τεχνών. Στο katori Shinto ryu διδάσκονται kenjutsu (σπαθί), iaijutsu (τραβήγματα), bojutsu (κοντάρι), sojutsu (λόγχη), jujutsu (άοπλη), naginata, shurikenjutsu (πέταγμα λεπίδων). Επίσης, γίνεται αναφορά και διδασκαλία σε επιστήμες πολέμου όπως chikujojutsu (οχύρωση κάστρου ή πεδίου), gunbaho (στρατηγική), temmonchiui (τοπογραφία, αστρονομία).
Δεδομένου του φάσματος των σπουδών πάνω στον πόλεμο, το katori Shinto ryu θεωρείται το αποκορύφωμα των ιαπωνικών παραδόσεων. Στα πεδία των μαχών των περασμένων αιώνων, οι πολεμιστές φορούσαν πανοπλία και πολεμούσαν με δόρατα. Αν το δόρυ έσπαγε έπρεπε να τραβήξουν το σπαθί τους. Σε περίπτωση απώλειας και του σπαθιού, θα περνούσαν κατευθείαν στην άοπλη μάχη (jujitsu). Ετσι καταλαβαίνουμε πως η διδασκαλεία μίας και μοναδικής πολεμικής τέχνης (σπαθιά, δόρατα ή άοπλη) ήταν το λιγότερο ανεπαρκής στο πεδίο της μάχης, στο οποίο χρειαζόταν μια συνδυασμένη γνώση πολεμικών τεχνικών!
Στο katori Shinto ryu πάντα το βασικό όπλο (ένα από τα δύο τα οποία αντιπαλεύονται) είναι το ξίφος. Είναι αυτονόητο ότι η εκπαίδευση επικεντρώνεται αποκλειστικά στα kata. Τα kata του katori Shinto ryu είναι μεγαλύτερα από αυτά των άλλων σχολών ξιφασκίας. Το ίδιο kata επαναλαμβάνεται χιλιάδες φορέςγια χρόνια, σε σημείο στο οποίο ο ασκούμενος να μπορεί να εκτελέσει αυθόρμητα τις κινήσεις, ακόμα και όταν ο ίδιος σκέφτεται άλλα πράγματα εκείνη τη στιγμή. Μέσα από την επίτευξη αυτής της κατάστασης, το σώμα είναι σε θέση να κινηθεί ασυνείδητα όταν αντιμετωπίζει έναν αντίπαλο σε πραγματική μάχη.
Τα kata του katori Shinto ryu δεν υπαγορεύουν αυστηρά την ακριβή θέση του σώματος του ασκούμενου, αλλά αποσκοπούν (εν μέσω άλλων) στην φυσική κίνηση που θα παρέχει την καλύτερη (κατά το δυνατόν) στάση κατά τη διάρκεια της μάχης. Ετσι για παράδειγμα, οι στάσεις αλλάζουν όταν το σπαθί έχει να αντιμετωπίσει μακριά όπλα όπως το δόρυ ή τη naginata. Ως εκ τούτου, το katori Shinto ryu έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τα μέλη του απέναντι σε οποιοδήποτε όπλο ενδέχεται να αντιμετωπίσουν στο πεδίο της μάχης.
Μαθήματα- πληροφορίες:
![KIMO](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/KIMO.jpg.webp)
KIMONO
“Kimono” σημαίνει κατά κυριολεξία ένδυμα, “αυτό που φορώ” δηλαδή, καθώς στην Ιαπωνική γλώσσα ki (着) σημαίνει φορώ και mono (物) σημαίνει πράγμα, αντικείμενο. Αρχικά ήταν η λέξη που χαρακτήριζε το καθημερινό ρούχο, στη σύγχρονη εποχή όμως το kimono θεωρείται το παραδοσιακό ιαπωνικό ρούχο. Την τελική του μορφή, αν μπορούμε να πούμε πως αυτή είναι η τελική του μορφή καθώς όλα εξελίσσονται, πήρε κατά την περίοδο Heian (794-1192).
Αρχικά το ρούχο αποτελούνταν από δυο κομμάτια, όμως κατά την περίοδο αυτή δημιουργήθηκε μία νέα τεχνική που επέτρεπε να κόβονται τα υφάσματα σε μακριές ενιαίες λωρίδες και να ράβονται κατά αυτόν τον τρόπο. Οι άνθρωποι μπορούσαν να φορούν τα kimono σε πολλές στρώσεις το χειμώνα και kimono από λινό ύφασμα το καλοκαίρι.
Οι αποχρώσεις των Kimono, αντιπροσώπευαν είτε την εποχή είτε την πολιτική θέση κάποιου. Έτσι εδραιώθηκαν οι χρωματικοί συνδυασμοί των Kimono. Κατά τις περιόδους Kamakura (1192-1338) και Muromachi (1338-1573), άνδρες και γυναίκες φορούσαν ανοιχτόχρωμα kimono ενώ οι πολεμιστές φορούσαν το χρώμα που εκπροσωπούσε τους αρχηγούς τους.
Κατά την περίοδο Edo (1603-1868), ο σαμουράι κάθε περιοχής μπορούσε να αναγνωριστεί από τα χρώματα και τα σχέδια της στολής του. Έτσι η τέχνη της δημιουργίας kimono άκμασε και τα kimono απέκτησαν μεγαλύτερη αξία και έγιναν οικογενειακά κειμήλια τα οποία περνούσαν από γενιά σε γενιά. Τέλος, κατά την περίοδο Meiji (1868-1912) όλα τα μέλη της κυβέρνησης και οι αξιωματικοί του στρατού υποχρεώνονταν από το νόμο να φορούν kimono ενώ για τους πολίτες που φορούσαν kimono σε ειδικές περιστάσεις και εορτές τα kimono αυτά έφεραν τα σύμβολα του οίκου τους.
Σήμερα τα kimono φοριούνται κυρίως από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας στην καθημερινή ζωή. Οι νεότερες γενιές φορούν τα kimono σε ειδικές περιστάσεις όπως σε γάμους, φεστιβάλ, τελετές τσαγιού, κηδείες κλπ.
Οι Sakana Mepa είναι ένα μουσικό οπτικοακουστικό project που διασκευάζει μουσική από σειρές Ιαπωνικών κινουμένων σχεδίων και εδρεύει στην Αθήνα. Δημιουργήθηκαν τον Ιούλιο του 2017 και τον Μάρτιο του 2018 κυκλοφόρησαν το 1ο τους κομμάτι, το «We Are!» (το 1ο τραγούδι τίτλων της anime σειράς, «One Piece»). Τον Ιανουάριο του 2020 συνεργάστηκαν με τον virtuoso Ιάπωνα παίκτη γιουκαλίλι, τον Shigeto Takahashi, για μια ακουστική εκδοχή του κομματιού «Crossing Field» (το 1ο τραγούδι τίτλων της anime σειράς, «Sword Art Online»).
Τον Ιούνιο του 2020 συνεργάστηκαν με τον Πάνο Τσαπάρα και κυκλοφόρησαν το «Πρέπει Και Μπορώ» (το 1ο τραγούδι τίτλων της anime σειράς, «Dragon Ball»), 25 χρόνια μετά την 1η τηλεοπτική μετάδοση.
Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει 6 κομμάτια και τον Νοέμβριο του 2021 η Universal Music Group αγόρασε τα δικαιώματα των 3 πρώτων κομματιών τους και πλέον είναι μέρος του line up της. Αυτή τη στιγμή είναι στη διαδικασία παραγωγής νέων κομματιών τα οποία θα κυκλοφορήσουν σύντομα.
![SAKANA](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/SAKANA.jpg.webp)
![Ariadni_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/Ariadni_350.png.webp)
Με λένε Αριαδνη τολη, είμαι 24 ετών. Τραγουδαω από 10 χρόνων σε χορωδία και έχω κάνει λιβε εμφάνισεις. Τα τελευταία χρόνια μαθαίνω ιαπωνικά γιατί λατρεύω την κουλτούρα και τον πολιτισμό τους.
Τα τραγούδια που θα πω
- Naked heart by あいみよん
- Stay with me by Miki Matsubara
- Mikazuki by ayaka
Το σακουχάτσι είναι πνευστό όργανο της ιαπωνικής μουσικής παράδοσης. Χρησιμοποιήθηκε ως επίσημο όργανο της αυλής της μεσαιωνικής Ιαπωνίας, ως πνευματικό εργαλείο μοναχών του Ρινζάι Ζεν, ενώ παράλληλα έχει χρησιμοποιηθεί ως όπλο και ως μέσο επιβίωσης των μοναχών, μέσα από την πρακτική της επαιτείας (takuhatsu). Από την εποχή της μεταρρύθμισης του Αυτοκράτορα Meiji, η χρήση του έπαψε να επιτρέπεται αποκλειστικά στους μοναχούς Κομουζό και από τότε χρησιμοποιείται πλέον ως μουσικό όργανο με παγκόσμια εμβέλεια.
Στις μέρες μας, το απλό αυτό κομμάτι μπαμπού με τις πέντε οπές έχει καταφέρει με το μοναδικό ηχόχρωμα και την ευελιξία έκφρασής του, να κεντρίσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον ποικίλων μουσικών δρόμων, υπερβαίνοντας τον παραδοσιακό του χαρακτήρα ως μεταμοντέρνο πλέον μουσικό όργανο.
![SAKUHATCHI](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/SAKUHATCHI.jpg.webp)
Ο Γεράσιμος Δημοβασίλης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τη μουσική μέσω ποικίλων μουσικών οργάνων (φλάουτο, κέλτικη άρπα, κιθάρα, κρουστά κοκ) και ήδη από την εφηβεία συμμετείχε σε δισκογραφικές παραγωγές. Ξεκίνησε την εκμάθηση του Ιαπωνικού φλάουτου shakuhachi το 2002 και ειδικεύθηκε στο παραδοσιακό ρεπερτόριο Honkyoku, μαθητεύοντας με καταξιωμένους δασκάλους όπως οι Kiku Day, Kaoru Kakizakai, Keisuke Zenyoji, Seiun Saruta, Tony Clark κ.α. είτε μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων είτε παρακολουθώντας σεμινάρια στην Ευρώπη.
Από το 2011 εστιάζεται στο στυλ Kinko Ryu της σχολής Chikumeisha και παρακολουθεί μαθήματα από το δάσκαλο Gunnar Jinmei Linder, διευρύνοντας το ρεπερτόριό του εκτός από Honkyoku και σε Jiuta Sokyoku κομμάτια.
Από το 2016 έχει παρουσιάσει το Shakuhachi πολλές φορές στο Ελληνικό κοινό, είτε μέσα από συναυλίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, είτε μέσα από workshops, στα οποία εκτός από ιστορικά και κατασκευαστικά στοιχεία για το όργανο, δίνει την δυνατότητα στους ακροατές να παίξουν αυτό το τόσο ιδιαίτερο όργανο.
Παράλληλα, από το 2016 είναι μέλος του συγκροτήματος Ιαπωνικών κρουστών Αtene Daiko και έχει εισαγάγει το shakuhachi στην μουσική τους. Εκτός από την ενασχόλησή του με το shakuhachi δραστηριοποιείται ως πολιτικός μηχανικός και μουσικοθεραπευτής, διδάσκει Τάι Τσι, ενώ ασχολείται με το Ζεν διαλογισμό και τη συγγραφή χάϊκού.
![group_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/group_350-1.png.webp)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SHAKUHACHI
Θα παρουσιαστούν κομμάτια από διάφορα μουσικά ιδιώματα καθώς και συνδιασμοί παραδοσιακών και σύγχρονων μουσικών οργάνων. Ξεκινώντας από το παραδοσιακό και διαλογιστικό ρεπερτόριο Honkyoku των Ζεν μοναχών Κomuso, το οποίο θα παρουσιαστεί σόλο αλλά και σε ντουέτο για δύο shakuhachi, θα παρουσιαστεί η σύνθεση του Γεράσιμου Δημοβασίλη Yoru no Arashi για δύο shakuhachi και τάικο και περνώντας σε σύγχρονες δυτικότροπες συνθέσεις με πιάνο θα καταλήξει στο πάντρεμα του shakuhachi με την ηλεκτρονική μουσική.
Η παρουσίαση περιλαμβάνει συνεργασίες με την Μαριέτα Μαργαρίτη στο πίανο, τον Σπύρο Μεταξά στην ηλεκτρονική σύνθεση, τον Αλέξανδρο Αιβαλιώτη στο shakuhachi και τους Νίκο Σουλιώτη και Wadim Poltoranin στα ιαπωνικά κρουστά τάικο.
Γεράσιμος Δημοβασίλης
Ο Γεράσιμος Δημοβασίλης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Ξεκίνησε την εκμάθηση του Ιαπωνικού φλάουτου shakuhachi το 2002 και ειδικεύθηκε αρχικά στο παραδοσιακό ρεπερτόριο Honkyoku, μαθητεύοντας με καταξιωμένους δασκάλους από την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Από το 2011 εστιάζεται αποκλειστικά στο στυλ Kinko Ryu της σχολής Chikumeisha παρακολουθώντας μαθήματα από τον Gunnar Jinmei Linder και διευρύνοντας το ρεπερτόριό του σε Honkyoku αλλά και σε Jiuta Sokyoku κομμάτια παίζοντας μαζί με Koto & Jiuta Shamisen. Αυτή τη στιγμή κατέχει το δίπλωμα Jun Shihan της σχολής Chikumeisha και παραδίδει μαθήματα shakuhachi στην Ελλάδα. Παράλληλα έχει ξεκινήσει την μετάφραση του βιβλίου “Beginner’s Guide for Kinko Ryu Shakuhachi” του δασκάλου του Gunnar Jinmei Linder. Εκτός από την ενασχόλησή του με το shakuhachi δραστηριοποιείται ως πολιτικός μηχανικός και μουσικοθεραπευτής, ενώ είναι μέλος του συγκροτήματος Ιαπωνικών κρουστών Atene Daiko.
E-mail: yerasimosd@hotmail.com, τηλ 6932932156
Σπύρος Μεταξάς
Ο πολυπλατινένιος μουσικός παραγωγός Σπύρος Μεταξάς είναι ένας από τους πρώτους που «πάντρεψε» την ηλεκτρονική μουσική με τον ήχο των φυσικών οργάνων. Οι δυναμικές και ταξιδιάρικες Deep House, Ambient & Melodic Techno παραγωγές του, συναντούν το άκουσμα των φυσικών οργάνων και εξελίσσεται σε ένα μουσικό ονειρικό ταξίδι.
Μαριέτα Μαργαρίτη
Η Μαριέτα Μαργαρίτη είναι Διπλωματουχος πιανίστα (Άριστα παμψηφεί και Ά βραβείο), Πτυχιούχος πιανιστα (Άριστα παμψηφεί και Διάκριση εξαιρετικής επιδοσης) και αριστούχος Πτυχιούχος Ειδικού Αρμονίας. Δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον τομέα της παιδαγωγικής του πιάνου και είναι ιδρύτρια της μεθόδου “Μελωδοκηπος”, μιας εναλλακτικής προσέγγισης διδασκαλίας του πιάνου, εμπνευσμένη από την μαθητεία της δίπλα σε εξαίρετους πιανίστες και παιδαγωγούς ( Α. Παπαστεφανου, Μ.Ιvanisheva, Π. Κανελλοπουλο κ.α.) καθώς και την παιδαγωγική Steiner-Waldorf. Έχει υπάρξει συν-δημιουργος της μουσικοκινητικής μεθόδου “Εγώ κι Εσύ μαζί”, μουσικός του παιδικού θιάσου “έξω από την γυάλα “, έχει διοργανώσει πληθώρα θεματικών παραστάσεων με άξονα το πιάνο, πληθώρα ρεσιτάλ και είναι μέλος της ομάδας αφροβραζιλιανικων κρουστών Quilombo.
Αϊβαλιώτης Αλέξανδρος
Γεννημένος το 1977 στη Θεσσαλονίκη. Απο το 2010 πτυχιούχος φλαουτίστας και πτυχιούχος θεωρητικών της μουσικής. Σπούδασε στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, το Ωδείο Συμφωνία και το Κεντρικό Ωδείο. Από το 1998 ασχολείται με ένα ευρύ φάσμα κλασικών και παραδοσιακών ιαπωνικών πολεμικών και τον ιαπωνικό πολιτισμό γενικότερα (μεταπτυχιακό στη γλωσσολογία το 2015 με πτυχιακή στα κοάν του Ρινζάι Ζεν) και παρακολούθηση κύκλων σεμιναρίων στη στρατηγική και ηγεσία της Ιαπωνίας στο ΕΚΠΑ το 2022. Από το 2012 ασχολείται με τον ιαπωνικό ευθύαυλο, σακουχάτσι, μέσω της σχολής Kokusai Shakuhachi Kensūkan και δάσκαλο τον Kyle Chōmei Kamal Helu με παρουσιάσεις, ρεσιτάλ και συναυλίες έως και σήμερα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Νίκος Σουλιώτης
Εργάζεται ως μουσικός στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και ως δάσκαλος ρυθμολογίας και κρουστών από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Από το 2014 είναι υπεύθυνος του πρώτου συγκροτήματος και της ομώνυμης σχολής Ιαπωνικών (Taiko) κρουστών ΑΤΕΝE DAIKO – ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την sensei LIZ WALTERS. Σπουδάζει Τaiko από το 2013 στην Ελλάδα, την Ιαπωνία και αλλού, με μερικούς από τους μεγαλύτερους δάσκαλους παγκοσμίως: L.WALTERS, K.MASAAKI, A.LEE, M.TSUJI, E.SAITO, S.KAMEDA, PJ HIRABAYASHI, S.YOSHII, J.KIRBY, F.TANAKADATE, B.MUI GHENT. Προσεγγίζει το Taiko από τρείς πλευρές: καλλιτεχνικά, παιδαγωγικά και θεραπευτικά.
Wadim Poltoranin
Ο Wadim Poltoranin γερμανορώσικης καταγωγής γεννήθηκε το 1973 στο Καζακστάν. Εδώ και 20 χρόνια ζει στην Αθήνα και το 2020 ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τα παραδοσιακά ιαπωνικά τύμπανα Ταικο. Η μεγάλη του αγάπη για το ρυθμό και τα κρουστά τον οδήγησαν να ξεκινήσει μαθήματα Ταικο με τον δάσκαλο Νίκο Σουλιώτη και λόγω της γρήγορης εξέλιξης του ήδη μετά από ένα χρόνο έγινε μέλος του συγκροτήματος Atene Daiko. Στον ελεύθερο του χρόνου ασχολείται με αθλητικές δραστηριότητες όπως πινγκ πονγκ, κολύμβηση και τρέξιμο.
Bon Odori/Dance Workshop
Από το Τόκυο στην Οκινάουα, και την Οκινάουα στο Τόκυο, και τη Ρόδο, και τη Κρήτη… Επόμενη συνάντηση τους: το Μάη 11-12, στην Αθήνα! 4 φίλες με κοινή αγάπη για τους χορούς, Ελληνικούς (opacize/Eurosize) αλλά και παραδοσιακούς Ιαπωνικούς (Bon Odori), θα συναντηθούν στο Ιαπωνικό Φεστιβάλ για να σας παρουσιάσουν 2 χορούς: Τάνκο Μπούσι και Τόκυο Όντο! Χορούς που συναντάτε στα καλοκαιρινά φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του Obon και όχι μόνο!
Η Κούμι (δάσκαλα από το Τόκυο), και η Ερασμία Ηλιάκη (Χανιώτισσα δασκάλα του Οpacize και Bon dancing), θα ταξιδέψουν από την Οκινάουα όπου ζουν, στην Αθήνα. Η Τόμοκο Φουκαζάουα (ερευνήτρια) θα ταξιδέψει από το Τόκυο στην Αθήνα. Τελος, η Yukina Kuriyama (φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου) θα ταξιδέψει από τη Ρόδο! Ραντεβού στο Παγκράτι! Θα σας περιμένουν όλες εκεί, να χορέψετε μαζί στο Bon Odori workshop του Ιαπωνικου φεστιβάλ!
![ΒΟΝ ΟΔΟΡΙ 18](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2016/08/ΒΟΝ-ΟΔΟΡΙ-18.jpg.webp)
![Lamprokratis_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/Lamprokratis_350.png.webp)
Ο Λαμπροκράτης διοργανώνει εκδηλώσεις με Ιαπωνική μουσική απο το 2010.
Ξεχωρίζει για τα πολύωρα videomix του, που αποτελούνται κυρίως από Anime και Jpop επιτυχίες, πάντα με χορευτική διάθεση.
Είναι ο ιδρυτής των ομάδων “Oshare Play!” (Anime / Jpop) και Pop Asia Greece (που ειδικεύεται στην kpop), ενώ ευρυτερα Dj είναι από το καλοκαίρι του 1989.
![SHIBARI 1](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/SHIBARI-1.jpg.webp)
![μπαμπαλησ](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/03/μπαμπαλησ.jpg.webp)
Ονοματεπώνυμο. Παναγιώτης Μπάμπαλης
8o Dan Sogo Ryu Ju Jitsu
Από το 1980 στο χώρο των πολεμικών τεχνών έως και σήμερα.
Από το 1988 στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλειας σε επιχειρησιακές θέσεις και υπεύθυνος εκπαίδευσης.
Ιδρυτής της αναγνωρισμένης από την Ευρωπαική Ακαδημία Αθλημάτων της SOGO RYU JU JITSU ACADEMY
Εκπρόσωπος της International Shinbudo Organization.
Η HanaFox (cosplayer που ξεκίνησε την πορεία της στον χώρο το 2019) σε συνεργασία με άλλους 3 cosplayers ( itz_fuyu.cosplayss, _naniro_ και sakevisi0n) θα μας παρουσιάσουν στην κεντρική σκηνή του Ιαπωνικού φεστιβάλ μια μικρή αναπαράσταση του γνωστού anime “Oshi No Ko”. Χορός, τραγούδι και μικρά θεατρικά σκετσάκια στο ενδιάμεσο εμπνευσμένα από την σειρά μαζί με ένα συγκλονιστικό φινάλε θα σας συνοδέψουν κατά την διάρκεια του cosplay performance! Με σκοπό να χαρίσουν έντονα συναισθήματα στο κοινό όπως χαρά και ενθουσιασμό, δουλέψανε σκληρά για την καλύτερη απόδοση όλων των παραπάνω σε χρονικό περιθώριο των 15-20 λεπτών!
![HanaFox_350](https://japanfestival.gr/wp-content/smush-webp/2024/05/HanaFox_350.png.webp)